Cara Nak Buat Model Kfc

Cara saya selagi kita tak bersuara sampai bila-bila mereka haters akan kecam saja. Kritikan Sebenarnya Publisiti Yang Bagus Aina Abdul Ini brand Aina Abdul Terbaru imej Aina ketika menghadiri sidang media konsert A Night With Aina Abdul 20 dikritik oleh segelintir netizen yang rasa tak elok berpakaian seperti.


Kfc

Penampilan penyanyi Aina Abdul tidak pernah tak wow dan sentiasa menjadi topik bualan di platform media sosial.

. Ada masanya kena bersuara tapi saya bukannya selalu bergaduh. Macam hari tu ada yang kata saya buat roti tak pakai sarung tangan saya cakap balik mana ada orang buat roti pakai sarung tangan. Jenis yang lebih-lebih saya akan sekolahkan balik.


Real


Themed


Kfc Cake Satisfying Kentucky Fried Chicken Cake Birthday Cake Koalipops Youtube


1

Comments

Popular posts from this blog

Logo Istana Negara Vector

Top 10 Roti Di Sitiawan Perak

Amazon Prime Video Swot Analysis